30 januari 2010

Saints






Då vi är ett gäng tjejer från Mariefred/Strängnäs som har fått lappsjukan så gjorde vi något åt saken igår och åkte in till Södertälje och drack lite vin och tittade på folk. Mycket goa tjejer som får mig att må så bra. Det här borde vi göra oftare men man blir lätt bekväm när man bor ute i skogen men nu beror det snarare på att vi alla har frusit fast här ute. I natt när jag kom hem så flyttade vi bädddmadrassen till vardagsrummet och sov framför brasan. Termometern visar i dag på -19 grader och det har fallit 50 cm snö de sista dagarna.

2 kommentarer:

  1. Whish so much i was not there. Kylan hade killed me och gett mig snus torra lips!x

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt det såg ut att ni hade. vänner är det bästa man kan ha. Man mår så bra att bara finnas i närheten. Nu ska jag faktiskt på fest, fast nykter då men längtar så mycket efter mina vänner. vad fin du var på kortet min fina kusin=) Kram

    SvaraRadera