25 januari 2010

A piece of cake

För ett år sedan började jag skriva den här bloggen, med data support från Dubai av min vän Cecilia skapade jag den här sidan i min absoluta favoritfärg rosa. Trodde inte att det skulle vara något för mig att skriva om privata saker så att alla kan läsa. Men jag älskar att skriva och det finns alltid inspiration till inlägg, ibland mer och ibland mindre. Ett år av massa roliga händelse har skrivits ner här men även vår beskärda del av motgångar som vi har stött på. De flesta rörande våra bilar men också saker som verkar höra till när man bor i hus. Bara under den här vintern så har vårt vatten ut till tvättstugan fryst 2 gånger, jag har suttit fast i diverse diken och snödrivor, nu senast i morse, och vi har renoverat vår skorssten för 26.oookr. Man behöver med andra ord ha bra bogserings kontakter, vara ovanligt händig och sist men inte minst så måste man skita pengar. Allt sådant delar jag med mig av på min blogg. Men framför allt kärleken jag känner för mina barn, mina vänner samt min familj♥

4 kommentarer:

  1. Haha, ja ni är verkligen familjen ligga i diket. Och har man inga bogseringskontakter kan man alltid koppla loss ungarnas gungor och slå knut på så funkar ju dom utmärkt som bogserlina :-).

    SvaraRadera
  2. Min blogg service kostar iaf mindre an din skorsten!! puss min blogg prinsessa

    SvaraRadera
  3. Jag kollar in din blogg nästan varje dag efter nya härliga inlägg. Jag har inte haft min blogg så jätte länge men tycker också det är jätte kul. Även om jag inte har så roliga saker att skriva om. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är rätt stolt över mig själv faktiskt. ska jag ta tag i mitt liv, träningen, så måste jag börja nu. sen går det utför. det är ju inte så att man har en smal benstomme från början. haha. men riktigt snygga kläder hitta jag och till riktigt bra pris. Känns så bra. Puss på min fina kusin......

    SvaraRadera