11 januari 2010

Inte en dag för sent

Dagens lunch: Sallad på riven vitkål, morot, parmesan, ruccola, keso, tomat, balsamico vinäger och citron olivolja. Smakade bättre än vad det ser ut att göra på bilden. När vågen visade på samma siffror som de gjorde när jag var i 5:e månaden med Vide så förstår nog vem som helst och även jag att det är dags att ta tag i saken på allvar. Så i fredags köpte jag ett medlemskort på Hälsoskaparna i Mariefred. De hade gjort något positivt för alla överviktiga och de som unnat sig en och annan köttbulle för mycket under december. Man fick nämligen sin vikt gånger tio i rabatt när man anslöts sig till deras gym innan den 10 januari. Rabatten blev iallafall skyhög för mig och det får jag väl ändå tacka för. Jag, Elin Holmberg, tänker vägra bada i vassen i år igen!

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att ni också skaffat kort där. Jag jobbar till 15.00 mån-tor sen åker jag och tränar, nästan varje dag. Så det är bara hojta till. Kram

    SvaraRadera
  2. Go girls. Ni kommer älska det och kanske som jag då och då - bli beroende.
    Synd att vi inte går på samma bara :-(
    Lycka till så ses vi vid size zero hyllorna

    SvaraRadera
  3. Skinny bitch I miss you...see you soon I guess! ps.skaffa en till unge sa blir du snygg...tips fran coachen!puss Cilla

    SvaraRadera
  4. assa du ar ju snygg men ja menar more skinny...ja ja du hajjar! puss igen

    SvaraRadera