23 januari 2010

I want candy





Tuvalie och Liv har idag fått följa med deras morfar samt Eva och hennes barnbarn på Astras julgransplundring. Det var två väldigt glada och nöjda tjejer som vi fick levererade till dörren vid halv 6. De hade fått varsin påse med godis och leksaker som visade sig vara hett stoft för prins Vide. Han lyckades få tag på en godisbil och en ynka liten zoo apa. Inte för att vi varit det minsta oroliga för att han inte kommer gilla godis, med två godisgrisar till föräldrar, men nu fick vi det ändå bekräftat. Tyvärr så får han snällt vänta med lördagsgodis minst ett år till. jag har förstått att det är svårare med barn nr 2 och att det känns orimligt att klara av 3 år som var en lätt match med Liv. Lägg märke till min dotters otroligt naturliga leende och placeringen på Tuvalies diadem à la Björn Borg, det är mina tjejer det♥ Nu sover de sött bredvid varandra och jag tänker göra likadant. God natt!

1 kommentar:

  1. Jag önskar att alla barn fick uppleva. Det våra barn får göra tillsammans. Närhet, kärlek och glädje. Glädjen att få vara med nån man älskar.K/ Syrran

    SvaraRadera