01 januari 2010

Lyckligt lottad

Hipp hipp hurra till min fina mamma som fyller år idag. Har nu suttit och försökt hitta en bild på min mamma men det var lättare sagt än gjort så det fick bli ett par ego bilder på mig som liten. För hur man än vrider på det så är det tack vare min varma mamma som jag finns. Och pappa så klart! Grattis mamma jag är lyckligt lottad som får ha dig som mamma du är den finaste. Du har sedan jag föddes skämt bort mig, och min syster, med bl a fantastiskt god mat, godaste kanelbullarna, hemma gjord saft och sylt men framför allt massor av kärlek. Kärlek i form av kramar, pussar, uppmuntrande ord och en otrolig omtanke. Jag kunde inte önska mig en bättre mamma än du ♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Underbart fint skrivet. hälsa faster Ann-charlotte från mig. snart ses vi=)

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År Elin med familj, fina barn du har.

    Kram Cillas mamma jeanette o Ulf

    SvaraRadera
  3. Hej Elin!
    Tack för dina fin ord du kan verkligen utrycka dig.Detta har bara varit naturligt att ge dig och din syster det bästa, det som du och Stina ger mina barnbarn. Jag är så stolt. Många sköna kramar din mamma.

    SvaraRadera