10 januari 2010

Allt eller inget

Min syster och jag har fått möjligheten att hjälpa ett par med inredningshjälp till deras hus. Allt tack vare vår fina moster Madeleine. Vi träffade paret i deras hem utanför Stockholm i måndags och fick höra deras vision och deras tankar och vi hade möjligheten att framföra en del av våra spontana åsikter och höra oss för gällande färg, syfte med rummen osv. Syster och jag ägnade lördagen till att jaga färgprover, tapetprover, golvförslag samt tygprover. Guldkant på tillvaron den dagen var tex då jag kliver ut från caféts toalett med hela klänningen innanför strumpbyxorna. Vem gör något sådant?! Även Stinas jakt på parkeringsplatser i ett myller av galna stockholmare skapade många hysteriska skrattattacker. Nu ska vi sammanställa allt i veckan och på torsdag är vår deadline, då ska vi presentera allt för paret. Vi är så förväntansfulla och spända och glada över att ha fått chansen att göra det vi båda tycker är så kul. Om det här inte skulle bli början på något nytt så blir vi en erfarenhet rikare, men om vi inte satsar kan vi inget heller vinna. Nu kör vi♥

3 kommentarer:

  1. Vilken drom! Hoppas vi far se fore och efter bilder....hehe.Smyg med kameran!puss

    SvaraRadera
  2. Ni två tillsammans kan ju bara bli en massa skratt attacker..haha. och inne i storstan med bil liksom=) FMB, fuckmeboots..elller??????PUSSPUSS

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen, glömm inte kameran.
    Vem av er kör på den engelska accenten???
    Sen kan ni ha med er Boris oxå, brukar funka, har jag hört. Hihi
    Good luck

    SvaraRadera