23 januari 2010

Gammal goding

Tänk att vara 30+ och ha en nära vän sedan 27 år tillbaka. På 27 år hinner man lära känna varandra rätt bra och uppleva mycket tillsammans. Hanna panna är min äldsta vän och hon är även mamma till ett av mina gudbarn, Thilda som blir 8 år i sommar. De kom ut till oss igår och åt Svensson fredagsmat i form av Tacos och sov sedan över. Så mysigt att få rå om de. Tjejerna hade pärlplattemaraton och skapade pärlplattor på löpande band. De dansade även loss till Let´s dance. Lördagen började okristligt tidigt så klart trots att barnen gick och lade sig senare än vanligt, det är en formel jag aldrig kommer förstå mig på. Om de somnar tidigt, vaknar de tidigt och om de somnar sent, vaknar de tidigt??

1 kommentar:

  1. Markligt...min plan va ju att barn ska vara uppe tills de stupar och sen ha sov morgon. Det funkar alltsa inte?? Halsa Hanna.Kram Cilla

    SvaraRadera