08 april 2010

Vomera

Jag har varit på ett galet spinning pass (RPM) idag. Trodde jag skulle kräkas och jag var inte ensam om det utan det var minst två till med samma känsla. Tankarna i mitt huvud de sista minuterna var: Var kräks jag? Hinner jag ens av cykeln? Var det verkligen så smart val att äta köttfärssås och spagetti innan? Men jag överlevde den här gången också och så här efteråt känns det så skönt i hela kroppen. Det var utan tvekan det bästa spinningpasset med den bästa instruktören jag varit på. Bra kämpat Anna och Elle, fan va bra vi var idag♥

2 kommentarer:

  1. Vi var skit bra. Jag hade inte ätit något innan och jag höll också på att kräkas. Roligt nog så åt jag spagetti och köttfärssås när jag kom hem.

    SvaraRadera
  2. I feel that I'm getting competition...voila well done my little apricot brandy!x

    SvaraRadera