19 april 2010

Gött mos


Idag har jag haft en mysig dag med barnen. Vi började med fullt ös på Funhouse, ett lekslott med hoppborgar, rutchkanor och bollhav. Liv hoppade och stutsade överallt och i takt med att hon hoppade så föll Vide som inte hade en chans i hoppborgarna när syrran for fram. Sedan åkte vi en snabb sväng förbi min systers jobb och Vide visade upp sina färdigheter i att säga Moster och barnen fick en stor dos av kramar av min syster. Väl hemma igen njöt vi av Tom&Jerry kex och saft på altanen. Jag tog mig även igenom ett Spinningpass innan dagen var slut trots att benen värkte från Bodypumpen i lördags. Idag hade jag även turen att få sällskap både till och från gymet av Liv som lekte på barnpassningen medans jag svettades. Nu ska jag snart gå och lägga mig och jag hoppas barnen sover hela natten i sina sängar så jag kan ligga som ett kryss och drömma♥

1 kommentar: