24 april 2010

Surprise


Igår var jag inbjuden till tjej middag av Ia i Åkers kl18 men vi var tvungna att komma lite senare då jag skulle lämna Vide till Cicci♥ Viktigast var att vi kom innan 20, för hon hade förberett en överraskning?! Jag och Tina åkte tillsammans dit och blev bjudna på en jätte god buffè med bla. pizza och kyckling klubbor. Vi hann knappt äta upp maten då en tjej kommer in med en tung resväska och börjar lasta upp en massa sexleksaker på ett bord. Överraskningen var alltså ett sexparty. Aldrig har jag skrattat så mycket det var det mest bisarra jag varit på. Jag och Tina dansade sedan nonstop till en massa 80-tals musik. Vi har alltid så kul tillsammans så nu håller jag tummarna för att de får huset i Åkers så vi kommer lite närmre varandra.

1 kommentar:

  1. Det låter såååå kul, vill oxå dansa med dig!!! Saknar Tina jätte mkt, snart måste den där tjejkvällen ske, och Tina kommer inte undan då :-)

    SvaraRadera