15 april 2010

Full av energi

Här kommer två saker jag länge trott varit ren och skär bluff:

♥ Träning är roligt.
♥ Man blir pigg av att träna.

Det är verkligen så sant. Jag älskar att träna, det trodde ni aldrig att jag skulle säga va? Idag har jag varit på ett sjukt Spinningpass, vi som möttes där var skapligt fnittriga idag. Och det hjälpte inte att en kille längst fram cyklade så fantastiskt roligt att det inte gick att hålla sig för skratt. Det enda som till slut stoppade oss från att skratta ihjäl oss var att all energi var tvungen att gå till att trampa. Instruktören som vi hade i dag är som ett gigantiskt lyckopiller♥ jag blir så glad och full av energi på hennes pass. Härligt att hon ska ta över torsdags passet ett tag framöver. See you there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar