25 april 2010

Kalas



Det är en mycket trött mamma som precis har sjunkit ner i soffan. Båda barnen sover sött i sina sängar och somnade på ett par minuter. Idag har vi varit och firat Olivia som fyller 9 år i morgon. Ett berg med glass, jordgubbar, grädde och chokladsås har aldrig smakat godare. Hon fick en krustång av sin farmor och farfar så jag krusade tjejernas hår och Olivia krusade mitt och mormors♥ Jag får en riktig flashback när jag ser mig själv i spegeln. Förutom ett par rynkor och ett gäng år på nacken så ser jag precis ut som när jag skulle på maskerad som Sussie i Lilli&Sussie i mellanstadiet. Over and out från mig. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Stora syster... Det känns som i går som jag låg tre dyngn. Och försökte få ut henne. Nu är hon nio och världens finaste. Love Love

    SvaraRadera