20 april 2010

En tuff dag

Känner mig låg idag och har gråtit flera gånger i bilen redan. Idag finns mina tankar hos min bästa vän. Hon ska idag behöva gå igenom något ingen förälder borde behöva göra. Jag önskar jag fick stötta dig och hålla dig i handen men jag gör det i mina tankar. Men nu har jag har precis hackat ihop grönsaker till en räksallad och ska handla lite fika bröd sen ska jag ge mig iväg och stötta henne tills hon måste åka, dit där jag tyvärr inte fick befinna mig. Älskar dig så♥ det kommer bli bra ska du se, rättvisa ska skipas på ett eller annat sätt.

2 kommentarer:

  1. Att leva detta liv på jorden måste vara den svåraste uppgiften människan fick. Styrke kramar

    SvaraRadera
  2. Men usch då vännen. Nu blir jag orolig, vad är de hon ska göra? Livet är tufft men vi klarar de. Ett stort plus är alla
    vänner man har runt omkring sig som stöttar en när livet är svårt! Stor kram till dig och din fina familj. Liv är verkligen en kanontjej, precis som sin mor:)

    SvaraRadera