27 februari 2009

Nattklubb

Bestämde mig igår för att sluta amma på natten. Nu är det tid för Vide att få sova hela natten och för mig också så klart. Så när krigaren vaknade kl 02.30 skickade jag in Mattias till honom. Han strök och klappade och Vide skrek, så efter en kvart gick jag in för att byta av Mattias. En kvart med en skrikande bebis kan lätt kännas som en timme. Jag fortsatte att stryka på honom å sjunga. Det gick en kvart, en halv timme..ingen som kom och bytte av mig..det gick en timme och lite till. Han är bra j*vla envis. Kl 04.10 somnade Vide efter 1timme och 40 minuter.. Tio sekunder efter att Mattias lämnat över till mig somnade Han och vaknade halv 8 i morse.. Hur är det möjligt att sova sig igenom det här?! Ja ja man ska göra det man är bra på och jag har ett grymt tålamod så det här var en enkel match för mig. Vide sov sen resten av natten, utan att vakna och vilja äta, till halv 8. Mammas kille! Mattias gjorde det han är bra på. Få sin skönhetssömn. Min fina sambo!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, vart skulle det sluta utan oss mammor...
    Hoppas du får sova natten igenom inatt!
    Kram

    SvaraRadera