12 februari 2009

Lovely Lila


I går kväll åkte jag in till Mariefred för att få lite egentid. Jag kan ju inte åka dit utan att gå in på butiken Jerners rum, antikt och inredning. Mattias reser ragg bara jag nämner namnet han vet nämligen vad som komma skall. Jag gick även den här gången in och hittade så mycket fint bla så söta ljushållare så innan jag tog fram plånboken skickade jag ett sms till Mattias där det stod: " Är det ok att jag köper ett par ljushållare?" Han svarade " Ja". Men inte ett Självklart Ja utan mer ett Tveksamt Ja. Om ni förstår vad jag menar. Så jag valde att tolka det som ett Mensjälvklartälsklingköpdedu Ja. Så nu står de där och lyser så fint i hallen.
I december bestämde jag mig för att måla om en stol och byta tyg på sitsen. Jag målade om den från grå till vit, och sen har stolen stått där i vardagsrummet och tyget har lyst med sin frånvaro. Men i tisdags sprang jag in i det perfekta tyget på Åhléns. Så nu är äntligen stolen klar. Made by me and only me.

3 kommentarer:

  1. oh va härlitg att du har skaffat dig en blogg, jag har lagt till den som favoriter och kommer att besöka den varje dag. Precis som jag gör med jessicas. Jag kommer dock inte att skaffa mig, utan min vardag kan man läsa på facebook..Pussa barnen så hör vi snart! Eva

    SvaraRadera
  2. åhhh va tjusigt! Lila som är så fint och med en liten fjäril.Flaggorna på plats och super snyggt stolstyg.Gud va du kan själv mahatma!Ha en super dag.Knas med interne....hate!

    SvaraRadera
  3. Pappa testkör en kommentar

    SvaraRadera