19 februari 2009

La Gondola

I dag har jag och skrutt varit på mitt jobb och hälsat på. Jag jobbar ju på Gondolen som kallskänka när jag inte är mammaledig. Jag mötte upp Jill, den andra kallskänkan som även hon är mammaledig från Gondolen. Hennes son heter Sebastian och föddes 1 oktober..alltså Innan Vide, trots att hon var beräknad 3 veckor efter mig...grrr! Vide låg ju kvar i magen 2 veckor efter beräknat datum. Där uppe var allt precis som vanligt och jag längtar verkligen inte tillbaka. Vi stannade och åt lunch, mycket god Grönsakspaj med tomatkeso samt örtsallad. Stor och god kaffe latte och en mjölkchoklad&passionstryffel slank ned efter maten. Lilla Sebbe sov sig igenom middagen så snällt i sin vagn. Och Vide, som sällan gör mig besviken, betedde sig precis som han brukar. Alltså lite för mycket delfinsnack och ett par spyor för mycket.

1 kommentar:

  1. Ååh vilken mysig blogg du har! Grattis till den lilla pojken! =) Hoppas ni mår bra? KRAM!

    SvaraRadera