18 februari 2009

Längtar



Min Guru när det gäller mat och framför allt bakning har startat en tidning. Leila Lindholm. Leilas Country Living. Har redan beställt första numret som kommer ut i mars. Om den är hälften så bra som allt annat hon gör kommer jag älska den. Tror att jag och min syster är två av hennes största fan. Min syster står numer med ett likadant rosa förkläde som Leila när hon lagar mat och bakar och vi har alla hennes kokböcker. Hon inspirerar oss och jag är övertygad om att hon kan göra detsamma för er. Sen är hon vacker också och vi älskar väl alla vackra ting och människor? Favoriten är hennes goda morotskaka!! Så håll utkik i affären efter hennes nya tidning.

1 kommentar:

  1. Ah va ja onskar att ja hade hennes kok bok.Har aldrig ens sett henne pa TV. Du ar socker sot som Leila min lilla angel.Rulla bulla...Xx

    SvaraRadera