08 april 2009

Lotta

Jag har världens finaste och mest omtänksamma svärmor. Hon är så mån om alla som hon tycker om och är så go med båda våra barn. Vi fick en jätte stor påskpresent som var till hela familjen. Lådan var stor som en 19" tv men vägde inte så mycket. Den har vi gått och suktat efter sen vi fick den och i dag när vi hade onsdagsmys så fick lillan öppna den. I den låg en gigantisk Toblerone till Mattias en stor ask Mozart kulor till mig och två stora påskägg till barnen. I Vides låg två fina haklappar (han som älskar att kladda), en tandborste en burk med äpplepuré och en söt goskanin. I Livs fanns obegränsat med klistermärken (hon som älskar att pyssla), godis, Bamse-tandborste och söta strumpor. En tanke bakom allt! Sådan är hon ut i fingerspetsarna. När vi flyttad ut i skogen kom hon ut med en påse med ficklampor, batterier och en massa olika reflexer. Hon skickar kort och brev till Liv också som blir så lycklig över att få post som bara är till henne. Kort och gott en fin människa. Sen har hon dessutom en grym son som jag är galet kär i.

2 kommentarer:

  1. En san svarmor borde all fa ha!puss fran solis som numera ar brunis

    SvaraRadera
  2. nej men inte visste jag att du kände så om mig :) /Magnus

    SvaraRadera