26 april 2009

Det är ingen vanlig dag...




...för det är Olivias födelsedag hurra hurra hurra! I dag har vi varit på min vackra systerdotter Olivias 8 års kalas. Det var en orgie i sötsaker. Syster hade bakat Nigellas chokladtårta som är en riktig favorit i vår familj. Hon hade även bakat mazariner, kakor och grymt goda kanelbullar. Mina maränger blev en hit och födelsedagsbarnet klämde i sig två! Solen lyser alltid den 26 april varje år så vi kunde sitta ute och njuta av värmen på deras altan. Jag återkommer med en bild på presenten från oss, för jag tycker verkligen att den var toppen. Olivia blev iallafall jätte glad och den pryder nu väggen ovanför hennes säng. Hoppas du sover gott världens bästa 8 åring, det vet jag att moster kommer göra så fort allt socker har lämnat min kropp.

1 kommentar:

  1. Oj vilken vacker tarta och vilken sot prinsessa Olivia ar! Va annat for nagra ar sen nar ja skramde henne med att vara cool, med hander ner pulade i fickorna...haha.puss cilla

    SvaraRadera