14 mars 2009

Vem är mest sur?

Idag är jag sur.Jag vet inte riktigt exakt när det gick snett. "Många bäckar små". När jag är sur blir Mattias sur för att jag är sur vilket resulterar i att jag blir sur för att han är sur för att jag är sur?! Alla knep för ett långt och lyckligt förhållande är välkomna. Det händer att vi vidrör ämnet jag och mina vänner. Vad som gör att det är så förbannat svårt att leva ihop med någon? Gåtan är inte löst än men en sak har vi kommit fram till och det är att alla män är likadana. Mer eller mindre iallafall. Vet inte om det är någon tröst men man kan iallafall sluta leta. Ikväll ska jag träffa min fina vän Lindis och dricka bubbel. Det kommer att få mig på bra humör igen det är jag helt övertygad om.

2 kommentarer:

  1. Livet är som en påse godis, man får sikta på en söt straxt efter man tagit en suris... Gissa om jag ska försöka vara söt när jag kommer hem.. Älskar dig...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är till stor tröst att veta att min karl inte är den enda utomgjordingen som inte kan läsa mina tankar....ja eller åtminstone läsa av mig.

    SvaraRadera