01 mars 2009

Oops I did it again

Idag åkte jag in till Södertälje för att hälsa på syster på jobbet och titta efter byxor. Min syster är nämligen säljare på Esprit. En grym sådan. Värt ett besök om du har ett behov av att spendera pengar och framför allt mer pengar än vad du tänkt dig. Jag gick in för att handla ett par byxor och kom ut med.. En kofta, två toppar och en blus. Vide fick följa med han satt snällt utanför provhytten och pillade med mitt läppglans och såg söt ut. Helt plötsligt tittar han på mig med helt tom blick...vilket betyder att han Ska bajsa, Bajsar eller Har bajsat. Vilket är precis lika illa om man som jag hade glömt skötväskan. Så det var bara att springa till Ica med Vide under armen och köpa blöjor. Det man inte har i huvudet får man ha i benen heter det väl. Sen åkte jag hem, jätte mycket gladare med den röda, fina och framför allt stora Esprit påsen i framsätet. Undrar om Mattias någonsin kommer förstå det här med shopping?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar