12 mars 2009

Baktanke

Vaknade okristligt tidigt idag av vår minsta familjemedlem. Varför kan de små liven inte förstå tjusningen med att sova länge på morgonen? Vi tog det lugnt och kände ingen stress att flänga till dagis till halv 9. Istället så åt vi frukost tillsammans jag och lillan för att sedan bli krossad av henne i Barbapappa Memory. Efter att jag sedan lämnat Liv så åkte jag och träffade syster och drack en java och bjöd henne på Kolakakorna jag och Liv bakade häromdagen. Sen åkte vi till Carl&co. i Enhörna, en butik som säljer barnkläder. Handlade en del av allt på rean till barnen, så när vi sedan tittade ner i våra överfulla påsar kunde vi ändå konstatera att vi hade tjänat en massa pengar!! Smart va?!
Nästan alla i min omgivning har eller har haft magsjuka så kryss i taket och ta i trä nu..vägrar bli sjuk. Vi har nog med spyor här hemma tack vare Vide skrutt. Apropå kryss i taket så hade min kära sambo städat (dammsugit och skurat) i tvättstugan, vikt all tvätt och skottat snö tills jag kom hem i dag. Och han lagade middag. Han måste ha läst mina tankar. Eller finns det en baktanke?!

1 kommentar:

  1. Wow vilken lyx! Du lever i en dröm...njut så länge den varar. Go Mattias Go...Vi vill ha mer mer mer...se opp här kommer han igen!

    SvaraRadera