05 mars 2009

Bara en färg??





Äntligen! H&M Home damp ner i postlådan. Så mycket fint till bra priser. För den som inte förstått det så älskar jag rosa så när jag såg den här kudden beställde jag den direkt. För om den inte ska finnas i mitt vardagsrum så borde ingen få äga den. Det har inte undgått min sambo vilken färg mitt hjärta bankar för heller. Därav de just Rosa rosorna jag fick härom dagen. Vet inte riktigt när han började ana min förkärlek till allt rosa. Men det var definitivt spiken i kistan när jag målade hela vardagsrummet i den vackra färgen "Tyll". Han säger att han bor i ett litet Barbiehus. Men vi är iallafall lyckliga i Barbiehuset, det måste väl ändå vara det viktigaste. Det är ju bara en färg....Bara en färg?! Det tog emot att skriva det där.

2 kommentarer:

  1. Grym kudde!!!
    Rosa är fint, min sambo tvekade oxå när jag tapetserade i sovrummet i just rosa!

    SvaraRadera
  2. Tyll du sa tyll de va...dina väggar är som maräng lika vackert som en sommaräng, snart ljusnar det upp pa kvällen och ni vinner värsta stora skrällen! Tom diskar kors i taket!Hej hej

    SvaraRadera