14 februari 2011

Valentine♥

Min mamma är världens bästa! Hämtade barnen på dagis och kom ut och hade med sig påsar med hembakade bullar, semelbullar, apelsiner, bananer, tofflor till barnen, tulpaner och en vacker klänning till mig. Som julafton. Hon ställer alltid upp och är den absolut bästa mamman alla kategorier. Jag är lyckligt lottad. I morgon ska ni även få se vad som fanns i asken som jag fick av Mattias. Någon som har en gissning? Han lagade dessutom en galet god 3 rätters middag till oss♥ mums!

6 kommentarer:

  1. Nya solglasogon som du kan kan ha nar du kommer och halsar pa mig?!kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha..♥ Cilla: I have faith in Harry Do you

    SvaraRadera
  3. Sån ask har jag hemma ;)
    Nu får du visa vad som va i den...vill veta färg!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Carla: Å har du en likadan, vilken färg? det finns bara en färg för mig♥

    SvaraRadera
  5. Hahaha...kunde nästan gissa det :)
    Den är jätte fin!
    Jag har en gul...en ljusrosa (men inte med fina stenar som din) och en genomskinlig...å nu skäms jag nästan :)
    Bortskämd av min karl, jooo...
    Kan berätta min klockhistoria när vi ses nästa gång.
    Kramen!

    SvaraRadera
  6. Stora syster:) Mamma är verkligen helt fantastisk. Hon tänker på allt och alla. Ett hjärta av guld. Du känns i pumpen MAMMA. Älskar dig/Stina

    SvaraRadera