27 februari 2011

Helgen och nya utmaningar


Då har det återigen varit dags för min jobb helg. Nu är 2 nätter av tre avverkade. Mattias jobbade långpanna i fredags så vi möttes bara i dörren för en snabbis (läs; puss) sen var det dags för mig att åka och jobba. Jag hade lämnat godis och vackra tulpaner på bordet till honom. Han är så grym när jag jobbar natthelgen. Han hittar på roliga saker med barnen så jag kan få sova utan att bli störd, vilket är en förutsättning. Han håller just nu på med ett än så länge hemligt projekt så den nedersta bilden är en bild på hur det ser ut i vår kyl. Det kommer bli så spännande♥ Mer företagsam person får man leta efter.

2 kommentarer:

  1. Ah jag vill oxa ha tulpaner...de ar ju sa fina! Hemligt projekt..va spannande...va kan det vara? Trodde det va soya till sushin...xx

    SvaraRadera
  2. Det är han värd. Gulligt av dig.
    Vill oxå köpa blommor till Jimmy, men han skulle inte tycka det är kul med blommor, uppskattar liksom inte det. Men tror det blir en bukett tulpaner snart ändå, för min skull om inge annat ;)

    SvaraRadera