01 februari 2011

Hysteriskt

I fredags var jag ute med Linda i tokstan. Vi började kvällen hos Hanna och slutade på exakt samma adress sovandes på två madrasser. Men däremellan så var vi på Flamingo. Vi hade riktigt roligt och träffade på ett fåtal som vi känner och en var Micke. Riktigt roligt att träffa honom. Tycker fler mammor och pappor ska ta och släppa loss lite mer för inte gör det en till en sämre förälder bara för att man går ut och har roligt. Snarare tvärtom. Skrev till min kusin innan vi skulle ut och frågade var två tanter går en fredag i Södertälje och svaret jag fick var: HEM! Ha ha ha♥

5 kommentarer:

  1. Vilkenen pudding han ar den dar Micke...haller mattet an ma jag saga!Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ah vilken vacker bild pa dig till hoger Mahatma. 15 aug kommer jag saklart ihag...det va da man fick lon pa scania...hahah.xx

    SvaraRadera
  3. Tack Cilla♥ ha ha han lever fortfarande på att han blev vald till snyggaste killen i Ronnaskolan för typ jätte länge sedan. Delad första plats med Robin.

    SvaraRadera
  4. Fin bild på er tjejer! Du blir verkligen bra på alla kort, avis.

    Ja, den där M.L känner man ju till ;), kul att ni träffade lite kändisar.

    SvaraRadera
  5. ha ha!! men inte gick vi hem inte:)
    Roligt hade vi som bara den!!
    Tanterna har inte tappat de än:))

    SvaraRadera