07 februari 2011

Funky Kidz

På Hälsoskaparna i Mariefred där jag tränar ska Vide på lördag skaka rumpan med Casper. Tio lördagar ska sötnosarna dansa och röra sig till traditionell barnmusik blandat med pop. Jag ler när jag tänker på att 2-3 åringarna efter tio veckor ska ha uppvisning, bara tanken på att det ska springa runt små mini människor och röra sig till musik får mig att skratta. Att söta småflickor har rosa dräkter och tights när de går på gympa är ju lika själklart som att godis är gott men vad klär man de små killarna i? Linne och shorts? Vide som älskar musik och sjunger hela dagarna, det borde ju bli en hit♥

3 kommentarer:

  1. men åååh vad sött! du får fixa bildbevis sen ;)

    SvaraRadera
  2. Det kommer grabbarna gilla! Vilde skulle oxå gått på Funkykids i Strängnäs med det var fullt, tycker det var otroligt synd eftersom Vilde behöver en aktivitet. Det fanns förvisso platser kvar i Mankan men i den här familjen är vi segstartade på morgonen så tiden var inte den optimala. Vilde kan ju sova till åtta och då blir det stressigt, haha. Killarna får skaka rumpan för Vilde oxå!

    SvaraRadera
  3. Det va det jag tyckte va så bra med tiden 9 att det va så tidigt att det inte förstör resten av dagen. Vide sa direkt när jag sa att han skulle dansa med Casper på lördag..Bille åsså?
    Nilla: Det kommmer bildbevis va så säker♥

    SvaraRadera