11 maj 2010

Smart drag

Försöker beta av lite saker inför i morgon då familjen kommer och firar Liv. Precis när jag har flera projekt på spisen, i ugnen och i blandaren då bestämmer sig min sambo för att det är läge att gå ut och mecka med bilen. I samma stund som han går ut vaknar den minsta av sin hemska hosta och kan inte somna om. Det är förövrigt samma sambo som i morse tog med sig båda bilnycklarna till sitt jobb vilket gjorde att jag fick stå med långnäsa och två förväntansfulla barn i bilen på uppfarten utan att kunna åka någonstans. Så nu sitter jag här som ett åskmoln till ytan lika stort som vulkanens, med liten i famnen och Beirut i köket. Trevlig kväll till er alla, min verkar bli lång♥

1 kommentar:

  1. Hahaha, måste ta Mattias i försvar. Har lämnat Fredrik och Casper hemma vid två tillfällen i tro att de kan ta sig någonstans men näpp. Mamma åker till jobbet med alla bilnycklar och där sitter de strandsatta. Eller så var det taktiskt för att veta var jag har dem.... vet inte ännu :-) Kram

    SvaraRadera