08 maj 2010

I Tokstan på besök


I natt har jag och Vide sovit hos min pappa och Eva♥ Medans jag var ute en sväng med tjejerna på Parkhotell och drack några drinkar somnade Vide hemma i Evas knä. Det blev en tidig kväll men det var skönt att få komma iväg en stund och se lite folk och prata skit med tjejerna. Träffade fina Pernilla som strålade glädje i Receptionen trots att hon var på fel sida om baren♥ När jag kom hem till pappa så sov Vide sött i sängen i gästrummet. Jag fick leta lite i mörkret innan jag lokaliserade honom längst upp i sängen med hela kroppen under täcket. Lillebrors nya ord Morfar och Eva användes flitigt och kunde lätt uppfattas som tjat. Härligt tjat från en helnöjd kille♥

2 kommentarer:

  1. vad roligt det var att se dig i fredags! oförskämt snygg som vanligt ;) hoppas jag är på rätt sida om baren nästa gång vi ses! kram fina ♥

    SvaraRadera
  2. P1♥ Men nu tog du i allt men tusen tack♥ snälla du! Ja nästa gång möts vi i dimman på dansgolvet. Kram Elin

    SvaraRadera