30 maj 2010

Mammas mamma

Min fina mamma som även är världens finaste mormor till fyra guldklimpar♥ Grattis på mors dag! Liv har varit på landet med mormor och Tommy hela helgen och fiskat, planterat blommor och blivit ompysslad. I morse hade hon sagt till mormor att hon ville ringa till mig för att hon skulle säga en sak.
-Grattis på mors dag mamma har du fått frukost på sängen i dag? säger lilla Liv i luren.
- Nej det har jag inte fått, svarade jag.
-Då kan jag fråga Mattias varför du inte har fått det, sa hon. Så jag gav luren vidare till honom som låg kvar i sängen och som tydligen tyckte han var värd sovmorgon.
Han fick frågan av Liv och svaret hon fick var.
-Det var en väldigt bra fråga.

2 kommentarer:

  1. Stora syster... Grattis på mors dag mamma. Är det möjligt att ha en bättre mor? Älskar dig/ Stina

    SvaraRadera
  2. Är det fars dag idag eller????
    Nä, det är din dag, grattis mamma Elin!

    SvaraRadera