30 maj 2010

Från Liv


En flagga och finaste blombuketten fick jag idag när Liv kom hem från landet. Vi grät och skrattade om vart annat tillsammans i bilen när jag berättade om lilla Lola. Om hur busig och go hon är. Glädje tårar. Stackaren har blivit precis lika blödig som sin mamma♥. Aldrig har jag sett en gladare tjej än när hon öppnade dörren och möttes av den lilla busiga kattungen. Eller jag kan ha blivit så glad en gång när jag var ute på krogen då det skulle ställas om till vintertid och man drog tillbaka klockan så jag fick vara ute en extra timme. God natt!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag minns den känslan, precis som julafton. Nu är man glad när man blir utkastad en timme tidigare :-).
    Önskar jag kunde se Livs lycka när hon kom hem idag. Puss på er

    SvaraRadera
  2. jassa va det mors dag igar...det har jag missat.Men frukost pa sangen va du val allt vard. Mattias!! Elin vill ha: Kramig aggrora,ett jatte gott brod(svart att hitta men kan finnas pa konsum) avokado slice, tomat med massa svart peppar, farsk pressad apelsin juice och farska bar. Sa det sa! Hej

    SvaraRadera