15 november 2010

Vackrast

Åkte på 5 årskontroll med Liv idag, synkoll och en spruta. Det gick som en dans förutom att Liv tyckte att det var suddigt när hon skulle läsa bokstäverna på sista raden. Så det blir en remiss till Huddinge för att ta reda på om min dotter är en blivande brillsmurf. Jag tror att hon var okoncentrerad men vi tar det säkra före det osäkra. När jag tittar på Liv kan jag än idag inte förstå att hon är min♥ Vacker på utsidan och insidan är hon. Och har oftast svar på tal. Som igår då Mattias frågade om hon hade lust att rita en teckning till Patrik, hans pappa. Då svarade hon: Om det nu är din pappa så borde väl du rita en teckning till honom på fars dag och inte jag?

1 kommentar:

  1. Ha ha! det var svar på tal o så rätt hon har.. Klart de va Mattias som skulle ritat till pappa sin:)
    Klart hon e vacker med en sån mamma!

    SvaraRadera