15 november 2010

Nattuggla

30 vaken timmar på 3 nätter den här helgen, vet ni hur mycket man hinner göra på den tiden? Jag har stickat en halsduk på beställning av Liv, jag har tittat på en del filmer, slagit ett galet rekord på ett menlöst spel på mobilen och hunnit fundera på allt som jag funderar på. Att åka och jobba på fredagkvällen kändes riktigt motigt men helgen har gått jätte bra. Mattias är en klippa som varit med barnen på Tom tits och sett till så jag kunnat vila hemma på dagarna♥ Jag känner mig mer och mer trygg i jobbet för varje natt som går. Känner mig stolt över mig själv som vågade mig på något som jag absolut inte kunde. Någon som behöver en halsduk förresten?

2 kommentarer:

  1. jag undrar sa va det ar for jobb du gor...borde inte pojken sova pa natterna?ar du hans nanny sa parents far sleep eller...x

    SvaraRadera
  2. Han sover på nätterna men eftersom han är sjuk så hjälper jag honom så han kan andas och så..kort förklarat..cillidill jag längtar efter dig♥

    SvaraRadera