24 november 2010

Fru Holmberg


Jag blev tillfrågad av min sambo om jag ville göra sillarna, strömmingarna och laxen till julbordet på hans jobb. Så det är vad jag nu roar mig med de dagarna jag inte jobbar hos solstrålen. På fredag är det dags att grava all lax och göra sillsåserna. I menykorten till julbordet (som är färdig tryckta och klara) har VD´n skrivit att det är köksmästaren tillsammans med hans fru som gjort sillarna/strömmingarna♥ Hans fru? Ha ha..Ja ja jag bjuder på den och bjuder er på två vackra bröllopsklänningar från Ida Sjöstedt. Jag älskar tyll. Alla ni ogifta dröm er bort, plötsligt så händer det♥

4 kommentarer:

  1. Jag längtar till den 3:e då kommer jag äta din och "din mans" sillar så det sprutar ut ur mina öron. Kommer jag bli överraskad med något jag aldrig ätit tro, längtar....

    SvaraRadera
  2. Åh underbart ju fina kusin. Lev på den ett tag så ska du se att plötsligt händer det för dig med:) hjärta dig

    SvaraRadera
  3. jag vill oxa ha sill...plus klänningen men inte alla måsten som gift!haha.x

    SvaraRadera
  4. Ja men visst är det klänningen vi vill åt♥

    SvaraRadera