08 november 2010

Guld

Har idag jobbat första dagpasset hos lilla solstrålen. Det gick bra och vi hann även med en långpromenad i solen i en timme. När jag slutade åkte jag till Mattias jobb och skulle hämta upp barnen för att stressa hem och laga middag. Men när jag kommer in på restaurangen står det ett bord dukat för hela familjen och inte bara det utan en favoriträtt, fläsk med löksås och potatis. Så skönt att sätta sig vid dukat bord efter 10 timmars jobb. Mattias fick sedan byta om och jobba och jag åkte hem med barnen. Väl hemma så har min guldsambo städat, handlat, markerat tandborstar och lagt fram pyjamaser. Så härligt att få sätta mig och gosa med barnen framför bolibompa utan hundra måsten omkring mig. Älskar dig så♥ En fin bukett ceriserosa rosor stod på bänken till mig. För att du ska känna hur kära vi är i dig och hur mycket vi älskar dig mamma, berättade Liv. Min fina familj♥

2 kommentarer:

  1. Kan Mattias lära Jimmy tro?
    Vilken guldklimp, var rädd om han säger jag bara :-)

    SvaraRadera