29 oktober 2009

Löve


Härligt med alla fina höstlöven. Tjejerna krattade och hoppade i lövhögarna och hade kul. Tyvärr slutade det med näsblod och svullet öga. Liv råkade få en kratta som träffade precis nedanför och precis ovanför hennes högra öga. Så nu ligger hon i soffan och är inte bara snorig och hängig utan ser även ut som en riktig slagskämpe. Mammas tappra tjej. I helgen är det jag och barnen, mattias jobbar, vi ska bara mysa och ta hand om varandra. På söndag har jag blivit erbjuden att ta vaccin för Influensa A, tidigare kallad svininfluensan, pga. att jag bedöms tillhöra den grupp som rekomenderas tidig vaccination. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ta sprutan eller hoppa över den.


3 kommentarer:

  1. Du glömde att ni skulle fira Daniella, hon väntar så. kommer Liv oxå, Trodde det var pappa helg. Men då blir lyckan trippel och meja blir glad att träffa henne ses imorgon :)Eva

    SvaraRadera
  2. Citat Ghandi: 'Den omtanke vi visar idag, kan bära frukt i morgon'!

    SvaraRadera