06 oktober 2009

Fröken Björnsson

Idag har jag och Vide hälsat på Linda och Tuva på Söder. Jag hade hoppats på att min son skulle sköta sina kort rätt och betee sig som en gentleman hos sin blivande svärmor men icke. Efter en stekspade i ansiktet och en Pet flaska i huvudet på fina Tuva så kan jag konstatera att Vide får hem och öva lite till på att klappa fint, inte slå och krama, inte kväva. Och det skadar inte att hålla igen på dregglet. Trots det är han charmigare än orginalet, hans pappa. Men du kan vara lugn Vide, pappa dregglade också första gången han träffade mamma. Tack för en mysig dag med två av mina favorit tjejer.

1 kommentar:

  1. Jassa minsann han dreglade...ja det gjorde ja oxa nar ja traffa mahatma! Men kara nan vem ar lilla Tuva lik da?! Varken mamma el pappa..jo kanske pappa med ol kaggen...hihi

    SvaraRadera