17 maj 2009

Hjärnskakning

Nej jag har inte ramlat och slagit mig bara varit på bröllop. Och det kändes som jag tror det känns att ha hjärnskakning när jag vaknade i morse. Lätt illamående, huvudvärken från helvetet och sjukt trött. Och när man har en liten kille (läs; Vide inte Mattias) som vaknar 05.45 då har man inte riktigt sovit klart och är inte direkt hel som människa. Men nu har jag passat på att vila i 2 timmar medans Vide sov i vagnen så nu är jag så gott som ny igen. För de som varit oroliga att jag inte skulle kunna koppla av nu när Vide skulle sova borta för första gången så kan ni sluta fundera i de banorna. Jag och Mattias lämnade festen sist! Nu ska jag ut och gunga i solen med Vide. Kung på natten kung på dagen.

2 kommentarer:

  1. ...och kungen i baren nar det begav sig!X

    SvaraRadera
  2. Det var väl rolgt att höra. Gamla takter sitter i, ränderna går sällan ur osv osv.
    Det var ni värda! Puss

    SvaraRadera