06 januari 2011

Kär♥


Dricker bubbel och äter ostar med min sambo. Vissa dagar känns det mer rätt än andra, och idag är en sådan dag. Så kär i min sambo och så glad att vi vågade satsa trots alla skeptiska människor. När jag i morse undrade var bilnycklarna till nya bilen var då tittade han på mig på ett väldigt skumt sätt. Och efter några minuter står han och sliter upp vår soppåse utanför dörren och börjar rota i ett par jeans som han kastat. Efter att ha letat igenom alla fickor så hittar han nycklarna och räcker de till mig. Även då känner jag precis som i början haha♥ han måste ju vara den rätta för mig.

3 kommentarer:

  1. hahah fy fan va rolig du ar. satsa pa tt skriva en bok.den ga hem hos folket. puss puss..ps. soon ska vi reveal your new blog...kanske hinner fixa lite i morgon el pa sondag.puss

    SvaraRadera
  2. Opps la det förra komentarn fel :S

    SvaraRadera
  3. Det är fantastiskt ju. Ni är som gjorda för varann. Finaste människorna. Längtar till den dagen jag hittar min man:)

    SvaraRadera