01 januari 2011

Härligt firande




Vi hade en jätte bra nyårsafton med god mat och det bästa sällskapet. Pulkaåkning på dagen och en orgie i mat och dryck på kvällen. Jack firade sin första nyårsafton♥ goa lilla killen firar jag gärna med fler gånger. Mattias och Håkan fastnade som vanligt inte på bild, och jag fastnade men blev ful på alla bilder. Och för er som tänkt att skriva en kommentar om att jag visst blir bra på bild kan strunta i det. Jag börjar bli gammal men jag är inte blind.
♥ Champinjon soppa
♥ Halstrade pilgrimsmusslor med grönärtspuré
♥ Gratinerad Hummer
♥ Helstekt lammrostbiff, potatisgratäng, rödvinssås och ett getost/soltorkad tomat smör.
♥ Vitchoklad Semifredo med hallonsås samt exotiska frukter

2 kommentarer:

  1. Jag blir hungrig bara jag läser ditt inlägg, skulle även kunna tänka mig att äta en bit av goa killen längst upp....MUMS

    SvaraRadera