24 januari 2011

Att blogga eller inte blogga..

..det är frågan. För exakt två år sedan så började jag blogga, 557 inlägg har det hunnit bli. Jag gör det mest för min egen skull men självklart finns det inget roligare än att få kommentarer på det jag skriver. Ibland är lusten att skriva och framför allt att dela med mig större och ibland mindre. Tycker själv att det är så roligt att bli uppdaterad av mina vänner som bloggar, att få vara en del i deras liv trots geografiskt avstånd eller vardagliga hinder. Tror jag fortsätter ett tag till♥

3 kommentarer:

  1. Tycker jag absolut du ska göra. Du skriver så bra och jag tittar in ibland och tjuvläser :)

    Puss å kram på rejj!

    SvaraRadera
  2. ha ha!! du ser lite små galen ut som liten Elin <3

    SvaraRadera
  3. Att vara eller icke vara...ja va fan ska man blogga om?! Alla lever vi ju i en mindre glamoros vardag...men ibland glimtar den till...kor pa!!xx

    SvaraRadera