29 augusti 2010

Inte alla som vet men..

Här kommer en utmaning som jag fått av min vackra kusin för allt för länge sedan. 3 saker ni inte visste om mig:

Jag följer såpan Days of our lives (så gott det går) och har gjort det sedan 1998. Jag gråter även som ett litet barn emellanåt till denna tragiska serie, men det kom väl inte som en överraskning?!

Jag har extrema problem med telefonförsäljare och tackar oftast ja till vad de än erbjuder och nu för att motverka det måste jag vara otrevlig och lägga på, gärna innan de pratat färdigt, så fort jag bara kan för att inte bli frestad. Min sambo hatar mig för det.

Jag bestämde mig redan efter ett par månader efter att jag träffat Mattias första gången att det var honom jag ville ha, var bara tvungen att röja hans dåvarande tjej åt sidan först! Det första jag lade märke till var pricken på näsan och hans galet fina rumpa. I♥U

Smaskigare än så kan jag tyvärr inte bjuda på här på bloggen. Vill gärna skicka vidare utmaningen till mina vänner Jessica och Tessan som jag iofs vet det mesta om men snälla tjejer chocka mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar