26 augusti 2010

Lost and found

I tisdags började Liv och Tuvalies simskola på Sydpoolen och det skulle dokumenteras så kameran var med i högsta hugg. Den placerades sedan efter simskolan i duschrummet medans vi duschade av grådvärgarna. Jag åkte sedan glad i hågen hem för att efter 4 timmar upptäcka att kameran troligen, om jag har, ligger kvar på badhuset. Jag ringde med gråten i halsen och förklarade för tjejen som svarade vad som hade hänt. Hon gick och tittade och hittade kameran där jag lämnat den, tydligen hade jag även glömt ett par andra saker också. Förvirrad! Jag trodde på fullaste allvar att den här dagen aldrig skulle komma. Att jag skulle kunna ha sådan tur.

3 kommentarer:

  1. Sååå fin bild på Livan!
    Kör ni oxå med spridningssortering ;)
    Puss

    SvaraRadera
  2. I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very
    easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme? Great work!



    Feel free to visit my web page; online slot Machines for Real money
    My web page: Jackpot 6000 free

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for the positiv feedback. My best friend helpt me with the design of My blog but it is not hard or dificult. Good luck

      Radera