20 november 2009

Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter en underbar semester i Dubai. Dagarna har så klart gått fort och jag hade gärna stannat ett par dagar till i värmen. Min längtan efter mina barn har jag stillat genom att prata med Liv i telefonen och med Vide på Skype. När Mattias frågade Vide om han ville se mamma så sprang han till datorn ha ha. Tack Cilla för att jag fick komma och hälsa på dig och att du visade mig så mycket vackert, roligt och fantastiskt.. Jag har varit en usel fotograf tyvärr men återkommer en annan dag med de få bilderna jag tagit. Jag kommer gärna återvända till Dubai någon dag men då får det bli med min familj i släptåg. Älskar dig Cilla!♥

1 kommentar:

  1. Mahatma det har varit wonderful att ha dig på besök. Tack för all hjälp och stöd i min lilla down period. Love you too!x x x

    SvaraRadera