28 november 2009

Go fuck yourself

Vi har haft vår dator inlämnad via Elgiganten pga något fel som jag inte vet vad det var men hela skärmen blev svart och musen gick inte att röra. Efter 3 veckor blev den äntligen klar att hämta. När jag kommer hem glad i hågen med datorn så visar det sig att de har raderat hela vår hårddisk! Alla våra fotografier samt mina skolarbeten. När jag ringer upp de som lagat den så säger de att det var konstigt för de borde inte rört hårddisken med tanke på att de bara har bytt Moderkortet. De ber mig ta med datorn och åka till Elgiganten. Där får jag svaret att jag får mer eller mindre skylla mig själv då jag inte bad om hjälp med att säkerhetskopiera. Så för att de ska ens försöka ta fram allt som De har raderat vill de att Jag ska betala en liten nätt summa på 1700 kr! De kan hjälpa till med 500 kr om jag vill så behöver jag Bara betala 1200 kr istället!
Elgiganten kan dra så långt åt helvete de bara kan komma! Min personliga åsikt.

2 kommentarer:

  1. Vilka IDIOTER som inte kan stå för att de gjort fel, det e ju alltid vanskligt att lämna in en dator pga att man aldrig vet vad dom hittar på. Vi har ALLA bilder på en extern bara för att dom inte får försvinna... vi kanse skall skicka ett anonymt bombbrev !!! hehe det vore skoj... lycka ´till

    SvaraRadera
  2. nej sånt får bara inte hända!!! Kul att du kom förbi idag.Puss Cilla

    SvaraRadera