03 juni 2009

Tom tits Experiment






I går var jag och barnen på Tom tits Experiment med min syster och hennes familj. Vi hade en toppen dag, vi åkte hem vid halv 5 och då hoppade vi ändå över allt på utegården med tanke på det dåliga vädret, spöregn och knappa plusgrader. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder?! Vem kom på något så dumt? Klart det finns dåligt väder. De har en relativt ny grej där som är en rutchkana på 44 meter! Det är som ett stort rör, likt en vattenrutchkana utan vatten, som går utanpå huset från fjärde våningen och enda ner till entrèplan. Helt galet rolig. Och då inte bara för barn utan även för oss vuxna. Jag satte rekord (dagens bästa tid) redan mitt första åk, 5,59 sekunder. Jag tror Olivia åkte närmare 30 gånger. Även min modiga lilla tjej åkte med mig två gånger. Rekomenderar starkt ett besök där om ni har vägarna förbi tokstan, Södertälje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar