04 september 2011

Woopie





Då var det dags för Leila Lindholm att släppa sin femte kok/bakbok. Hello cupcake! är fylld av inspiration till alla som planerar kalas till stora eller små och till de som älskar cupcakes och woopies. Trots att hon inte lyckades imponera på mig pga av sin brist på personlighet och rentav snorkighet när jag träffade henne så kommer jag ändå att köpa denna bok. För är det något denna människa kan så är det baka och inspirera mig med hennes recept och vackra bilder. Vilket av omslagen det blir får vi se den 3 oktober då boken lanseras. Den kommer precis i tid tills det ska bakas till min älskade sons 3 års kalas.

3 kommentarer:

  1. Sa lange hon ar tyst i Bok form sa gar hon an...men charma i TV det kan hon inte!! Cupcakes ar anda saaaaaa ute...to late med den booken haha xx Love you

    SvaraRadera
  2. Jag förutsätter att jag får komma på 3-årskalas och avnjuta typ minst 73 olika för det är så jävla gott :-)
    Eller nej, 4-årskalaset får det bli eftersom jag är på diet fram till slutet av januari..
    skit
    Men jag måste också köpa boken. Trots att hon är dryg

    Cilla; Vad ska man äta i Dubai för att vara hipp vid fikat?

    SvaraRadera
  3. Tessan... de dodligt trendiga ater nog fortfarande cupcakes sjalv foredrar jag en torr liten kaka al a farmor. Men annars ar val 'cake pops' det nya? Det borde Elin veta som ar lite mer i matsvangen an mig nufortiden.kram Cilla

    SvaraRadera