28 september 2011

Vacker dag












Förra veckan slog förskolan till med inte bara en utan två planeringsdagar så torsdag och fredag var Vide och jag lediga. Det är guld värt med egentid med min charmiga, på olika sätt, snart tre åring. Vi åkte upp och lunchade med min mamma, aka mormor, på Grill. Tyvärr blev vi besvikna på maten vilket inte har hänt förrut då vi varit där. För oss som jobbat på restaurang vet att det oftast finns en A och en B-vakt. Så denna dag var B-vakten inne och körde lunchen skulle jag tro. Solen sken och vi hann med gungorna i lekparken och även hänga lite med Astrid i Tegnérlunden. Tack mamma för all energi.

3 kommentarer:

  1. Så fina bilder på Vide med mormormys!
    Härligt med lite kvalitetstid i vardagen :)/Jessica

    SvaraRadera
  2. Du och jag va A-vakten..haha Coola converse lillen har poss

    SvaraRadera
  3. Det finns många fina parker i stan, meeeen så glad man är över att slippa de trafikerade vägarna och kön till gungan. Älskar landet!

    SvaraRadera