18 juli 2011

Roadtrip










Resan till Tylösand med min vän bjöd på precis det vi hade hoppats på. I torsdags morse hämtade Linda upp mig och sedan begav vi oss likt två mammor på rymmen mot Halmstad, Tylösand. Vi bodde i ett rum på ett par kvadrat och sov i våningsängar och tog dagarna som de kom. Regnet öste ner till och från men vi var positiva ändå och hoppet var det sista som lämnade oss och efter att ha intalat oss varje dag att det skulle spricka upp så vaknade vi på lördagen med världens kanon väder. Gå till stranden och på afterbeach för att sedan avsluta på Leffes Lounge på Hotellet fick bli avslutningen på vår resa. Vi har träffat så mycket roliga och glada människor men framför allt massor med egentid med Bästa Linda. Nästa år rymmer vi ett helt gäng goa tjejer, om jag får bestämma♥

1 kommentar:

  1. Skriv upp mig till nästa år, jag vill också rymma// Cissi

    SvaraRadera