04 juli 2011

Mini

Jag har blivit mormor! Idag kom Lola hem med denna lilla ca:1 vecka gamla kattunge. Har tyckt att hon betett sig lite märkligt den sista veckan och inte velat vara inne som hon brukar. Men inte konstigt hon har ju varit ute och skyddat denna lilla bebis. Idag tog hon mod till sig och hämtade hem den. Ni kan tro att jag fick en smärre chock när hon mjauade utanför och när jag öppnade dörren stod hon där med denna lilla varelse♥♥ Längtar efter att få berätta för Liv men det dröjer 2 veckor tills hon är hemma igen. Liv får så klart bestämma namn men förslag är såklart välkomna.

4 kommentarer:

  1. Åååå, jag kommer och bor med er och de fina djuren. Rena himmelriket. Längtar :)/Bebisen

    SvaraRadera
  2. Men herre gud va söt. Och i skrivande stund så vet jag att det blev två. Ha ha/ Stora syster

    SvaraRadera
  3. Åååå vad söt den är moster hoppas att ni kommer ha den länge och att ni inte kommer att sälja dåm.Min kompis fick en katt unge sanne du vet som va me ås till tom tids.av Olivia

    SvaraRadera
  4. Mahtama vilken surprise.. om det inte har dykt upp fler sa rostar jag for Luke och Leia! Vilken lycka for mig som far se de livs levande pa fre...wehoo.xx C

    SvaraRadera